середа, 14 квітня 2021 р.

Практичні поради з планування

 

Твій особистий  тайм – менеджмент в деталях

Час  – це гроші. Багаті мають багато часу для життя, а бідні – рахують кожну секунду.


Уявіть, що кожен з вас має банківський рахунок, на який щоранку вплачують $86 400. Але цей баланс не переноситься на наступний день. Тобто, кожного вечора банк забирає з вашого ранку все те, що вони не змогли витратити за день. Що б ви робили?

Використовували б кожен цент, правда? Кожен з нас має такий банк. І це - ЧАС. Кожного ранку ви отримуєте 86 400 секунд. Кожної ночі, час, який ви не використали для певних цілей, викреслюється  як втрачений. Він не переноситься на наступний день. Перевищити баланс не можна, тож кожного ранку для вас відкривається новий рахунок. А кожної ночі все невикористане згоряє.

Ви перевантажені справами і нічого не встигаєте? Може, маєте звичку зволікати до останньої миті? Або хапатися за все одночасно?

Для того, щоб все встигати, ми повинні навчитися  розставляти пріоритети. Упорядкувати не тільки справи, а й життя, нам допоможе матриця Ейзенхауера. Вона має два параметри: «важливо» і «терміново». 



Завдання

Потренуватися розставити пріоритети протягом одного дня і час, витрачений на них. Внесіть у матрицю Ейзенхауера

Результати:


у квадраті...

то...

• постійно відчуваєте напруження і стрес;

• вам загрожує емоційне вигорання;

• незважаючи на зусилля, ваші успіхи — посередні.

• контролюєте своє життя;

• підтримуєте баланс;

• ваші успіхи — вищі за середні.

• ваші особисті цілі не визначені;

• вам бракує дисципліни;

• ви маєте репутацію безвідмовного;

• відчуваєте, що вас використовують.

• вам не вистачає відповідальності;

• ви часто відчуваєте провину;

• вас усі критикують.

Як організувати підготовку до іспитів

• Ознайомтеся з вимогами предметних програм і складіть план підготовки до іспитів.

• Починайте готуватися! Не дозволяйте собі провалитися через лінощі.

• Рівномірно розподіліть навантаження. Краще вчитися одну годину щодня, ніж три доби поспіль перед іспитом.

• Визначте слабкі місця у своїх знаннях. Заповніть прогалини самостійно або зверніться по допомогу.

• Переконайтеся, що добре пам’ятаєте ключові поняття. Малюйте карти пам’яті.

• Складіть узагальнені карти пам’яті для кожного предмета і позначайте на них те, що вже вивчили.

• Перегляньте свої записи в зошитах і на картках. Допишіть те, чого не вистачає. Носіть картки

з собою. Переглядайте їх у вільну хвилину.

• Не засиджуйтеся допізна. Щоб ясно мислити, треба виспатися.

• Перед сном скажіть собі: «Я зробив усе, що міг. Більше від мене нічого не залежить. Якщо я провалюся, мені буде прикро, але я це переживу» (формула позитивного мислення).

• Не забудьте поснідати.

• Прихопіть цукерку. Вона допоможе побороти хвилювання.

• Паніка заразна. Не спілкуйтеся з тими, хто нервує.

• . Не повторюйте матеріал до останньої хвилини. Щоб розслабитися, подумайте, як буде добре, коли все скінчиться.


    Якщо хочете знизити рівень стресу і встигати робити більше, навчіться розставляти пріоритети та започаткуйте календарне планування.

    Підвищити свій інтелектуальний потенціал можна, ознайомившись із процесом сприйняття та засвоєння інформації, а також використовуючи мнемонічні прийоми.

    Підготовку до іспитів варто розпочинати заздалегідь.

Для того, щоб стати успішною сучасною яскравою особистістю потрібно навчитися керувати часом. Чи це можливо, спитаєте ви? Так, якщо раціонально його планувати і навчитися розставляти пріоритети.



Джерела: https://mozok.click/1901-sposobi-efektivnogo-navchannya.html,
                 https://vseosvita.ua/library/godina-spilkvanna-tvij-osobitij-time-menedzment-133304.html


Немає коментарів:

Дописати коментар